پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با اهرم دلار سقوط کرد پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | شارژ خبری بازار سرمایه در میان ناامیدی سهامداران سکه تمام چند گرم است؟ ایران خودرو با سمند هم خداحافظی کرد تعطیلی ۴۰۰ معدن شن و ماسه در خراسان رضوی دلایل اعتراض خریداران پژو پارس ایران خودرو چه بود؟ آیا ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه دارد؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا دوشنبه (۸ خرداد ۱۴۰۲) | ریزش بازار ادامه دارد؟

  • کد خبر: ۱۶۶۵۵۶
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
پیش بینی بورس فردا دوشنبه (۸ خرداد ۱۴۰۲) | ریزش بازار ادامه دارد؟
خروج ۲ هزار میلیارد تومان از سرمایه سهامداران حقیقی از بازار سرمایه در جریان معاملات روز یکشنبه و از دست رفتن حمایت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی ترس را به بازار سرمایه بازگرداند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار سهام در جریان معاملات دومین روز هفته نیز با فشار شدید عرضه‌ها روبه‌رو شد و در پایان با افت ۲.۳۵ درصدی شاخص کل بورس، کانال ۲.۳ میلیونی را از دست داد. افت شدید شاخص‌های تالار شیشه‌ای هنگامی نگران‌کننده می‌شود که نگاهی به آمار مالکیت حقیقی‌های بازار داشته باشیم. در پایان معاملات یکشنبه بالغ بر دو هزار میلیارد تومان سرمایه حقیقی‌ها از بورس خارج شد.

اکوایران نوشت: از منظر تکنیکالی نشان می‌دهد با وجود اینکه شاخص امروز را با منفی سنگین بیش از ۲ درصدی تمام کرد و عدد شاخص بیش از ۵۴ هزار واحد افت کرد. اما ارزش صف‌های فروش به‌قدری پایین بود که خیلی از اهالی بازار معتقد بودند صرفاً بازار نظاره‌گر است تا فروشنده باشد.

اخبار زیادی حول محور شاخص بورس تهران در یکی دو روز گذشته در جریان بود از درگیری مرزی طالبان با نیرو‌های مرزبان تا اخبار انتخابات ترکیه به همراه سفر سلطان عمان به تهران. همگی می‌توانست به‌گونه‌ای در دل اهالی بازار سرمایه ترس و یا امید ایجاد کند.

از منظر تکنیکالی بازار امروز با سیگنال‌های همراه شد. خط روند اندیکاتور RSI در رو جاری با شکست همراه شد تا نشان دهد دیگر توان حمایت ندارد و اعتبار این خط از بین رفت باشد.

از سویی همچنان خط روند صعودی کف کانال صعودی بلندمدت از اعتبار خاصی برخوردار است و می‌تواند به‌عنوان یک سطح حمایتی عمل کند (صرفاً از منظر تکنیکالی) چرا که این محدوده در هفته‌های پیش به‌عنوان یک سطح حمایتی این وظیفه را انجام داده است سطحی که با محدوده ۲۳ درصدی فیبوناچی موج قبلی خود برابری می‌کند.

در صورتی که شاخص بورس تهران این سطح حمایتی را از دست بدهد این انتظار را برای اهالی تکنیکالیست بازار سرمایه ایجاد می‌کند که بازار به سمت اعداد و ارقام پایین‌تری خواهد رفت و این خطر برای ماندگاری شاخص زیر اعداد و ارقام پایین‌تر ایجاد خواهد شد.

از سویی خط میانگین ۵۵ روزه شاخص در حال رسیدن به کندل‌های شاخص بورس تهران است و ممکن است که این سطح حمایتی نیز به کمک شاخص بشتابد تا از افت بیشتر آن جلوگیری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->